Απώλεια Master Code (κύριου κωδικού χρήστη)

Απώλεια Master Code (κύριου κωδικού χρήστη) Εάν Βρεθήκατε σε κάποιον χώρο που προϋπήρχε εγκατεστημένος συναγερμός CADDX, ενδεχομένως να μην έχετε ενημερωθεί για τον κύριο κωδικό χρήστη. Σε αυτήν την περίπτωση δεν θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το σύστημα. ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ ΜΟΥ – ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΚΩΔΙΚΟΥ Το συνεργείο μας, μπορεί να σας επικσεπτεί και …

Read moreΑπώλεια Master Code (κύριου κωδικού χρήστη)

Αναβοσβήνει το λαμπάκι “Power” στο πληκτρολόγιο

Αναβοσβήνει το λαμπάκι Power, πράσινο ή κόκκινο στο πληκτρολόγιο σας ; Όταν στο πληκτρολόγιο σας αναβοσβήνει το λαμπάκι Power, τότε ο συναγερμός σας χρειάζεται αντικατάσταση μπαταρίας του πίνακα ή/και της σειρήνας και θα πρέπει να γίνει άμεσα αντικατάσταση, διαφορετικά, εάν υπάρξει διακοπή τροφοδοσίας από την ΔΕΗ η εξωτερική σειρήνα σας θα αρχίσει να ηχεί για 3 …

Read moreΑναβοσβήνει το λαμπάκι “Power” στο πληκτρολόγιο

Κλειδωμένος Συναγερμός – Κωδικός Εγκαταστάτη, Master κωδικός Caddx

Κλειδωμένος Συναγερμός – Κωδικός Εγκαταστάτη, Master κωδικός Caddx – Ξεκλειδωμα CADDX συναγερμου Όλοι οι πίνακες συναγερμού θα πρέπει να κλειδώνονται αλλάζοντας τον προκαθορισμένο κωδικό εγκαταστάτη, για την ασφάλεια σου. Σε περίπτωση όμως που δεν έχετε τα στοιχεία του εγκαταστάτη ώστε να σας επισκεφτεί και να επαναφέρει τον πίνακα στις αρχικές του ρυθμίσεις, θα πρέπει να …

Read moreΚλειδωμένος Συναγερμός – Κωδικός Εγκαταστάτη, Master κωδικός Caddx

Το λαμπακι “FIRE” (κόκκινο χρώμα) στο πληκτρολόγιο αναβοσβήνει γρήγορα

Το λαμπακι “FIRE” (κόκκινο χρώμα) στο πληκτρολόγιο αναβοσβήνει γρήγορα   Το λαμπάκι FIRE στο πληκτρολόγιο CADDX αναβοσβήνει για 2 λόγους : Αναβοσβήνει με συχνότητα : 2-3 φορές/δευτερόλεπτο: Ύποδηλώνει πρόβλημα κυκλώματος – πρέπει να γίνει έλεγχος από τεχνικό. Εαν ειναι μονιμα αναμμένο: πατήστε * 7 για RESET των πυρανιχνευτών

Αναβει το σερβις (service) πορτοκαλί χρώμα

Αναβει το σερβις (service) πορτοκαλί χρώμα όταν υπάρχει πρόβλημα – προβλήματα σε συναγερμούς CADDX   ΒΗΜΑ 1 Πατήστε * 2 ενώ το σύστημα είναι αφοπλισμένο ΒΗΜΑ 2 σημειώστε ποιος ή ποιοι αριθμοί είνα αναμμένοι Πατήστε # Πατήστε * 2 και τον πρώτο αριθμό που έχετε σημειώσει, θα σας ανάψει άλλος αριθμός. Σημειώστε τον, πατήστε # …

Read moreΑναβει το σερβις (service) πορτοκαλί χρώμα

Αναψε το λαμπάκι service σε πληκτρολογιο συναγερμού CADDX ;

Αναψε το λαμπάκι service σε πληκτρολογιο συναγερμού CADDX ; Εάν άναψε το λαμπάκι σερβις (service) στο πληκτρολογιο του συναγερμού σου πατήστε * 2 και διαβάστε παρακάτω την περιγραφή της βλάβης 1 = Γενικό πρόβλημα συστήματος 2 = Παραβίαση ζώνης 3 = Πεσμένη μπαταρία ζώνης (για ασύρματα συστήματα) 4 = Απώλεια επιτήρησης ζώνης 5 = Πρόβλημα ζώνης 6 = Πρόβλημα τηλεφώνου (γραμμής) …

Read moreΑναψε το λαμπάκι service σε πληκτρολογιο συναγερμού CADDX ;

Πως ελέγχω εάν ο συναγερμός μου είναι κλειδωμένος

Πως ελέγχω εάν ο συναγερμός μου είναι κλειδωμένος Ένώ ο συναγερμός είναι αφοπλισμένος : Πληκτρολογήστε * 8 9713 (εργοστασιακός κωδικός εγκαταστάτη) 0 (μηδέν) # ξανά 0 (μηδεν) #  Αν ακούσετε 3 μπιμ, τότε ο συναγερμός είναι κλειδωμένος. Πιέστε Exit Exit (2 φορές) για να επιστρέψετε στην κατάσταση αναμονής  

Η προηγούμενη εταιρεία εγκατάστασης δεν μου δίνει τον κωδικό του συναγερμού μου.

Η προηγούμενη εταιρεία εγκατάστασης δεν μου δίνει τον κωδικό του συναγερμού μου. Έχει παρατηρηθεί αρκετές φορές, εταιρείες να μην ανακοινώνουν τον κωδικό εγκαταστάτη (προγραμματισμού) και τον κωδικό απομακρυσμένης πρόσβασης και έτσι να μην είναι δυνατή η μεταφορά του πελάτη σε άλλο κέντρο λήψης σημάτων.  Μπορούμε να επαναφέρουμε τους κωδικούς του συναγερμού σας στους εργοστασιακούς, στην συνέχεια να …

Read moreΗ προηγούμενη εταιρεία εγκατάστασης δεν μου δίνει τον κωδικό του συναγερμού μου.

Item added to cart.
0 items - 0,00