FAQ Category: Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε μερικές από τις πιο συνηθισμένες κλήσεις για τεχνική υποστήριξη που λαμβάνουμε στο τηλεφωνικό μας κέντρο.

Απώλεια Master Code (κύριου κωδικού χρήστη)

Απώλεια Master Code (κύριου κωδικού χρήστη) Εάν Βρεθήκατε σε κάποιον χώρο που προϋπήρχε εγκατεστημένος συναγερμός CADDX, ενδεχομένως να μην έχετε ενημερωθεί για τον κύριο κωδικό χρήστη. Σε αυτήν την περίπτωση δεν θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το σύστημα. ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ ΜΟΥ – ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΚΩΔΙΚΟΥ Το συνεργείο μας, μπορεί να σας επισκεφτεί να

Read More »

Αναβοσβήνει το λαμπάκι “Power” στο πληκτρολόγιο

Αναβοσβήνει το λαμπάκι Power, πράσινο ή κόκκινο στο πληκτρολόγιο σας ; Όταν στο πληκτρολόγιο σας αναβοσβήνει το λαμπάκι Power, τότε ο συναγερμός σας χρειάζεται αντικατάσταση μπαταρίας του πίνακα ή/και της σειρήνας και θα πρέπει να γίνει άμεσα αντικατάσταση, διαφορετικά, εάν υπάρξει διακοπή τροφοδοσίας από την ΔΕΗ η εξωτερική σειρήνα σας θα αρχίσει να ηχεί για 3

Read More »

Κλειδωμένος Συναγερμός – Κωδικός Εγκαταστάτη, Master κωδικός Caddx

Κλειδωμένος Συναγερμός – Κωδικός Εγκαταστάτη, Master κωδικός Caddx – Ξεκλειδωμα CADDX συναγερμου Όλοι οι πίνακες συναγερμού θα πρέπει να κλειδώνονται αλλάζοντας τον προκαθορισμένο κωδικό εγκαταστάτη, για την ασφάλεια σου. Σε περίπτωση όμως που δεν έχετε τα στοιχεία του εγκαταστάτη ώστε να σας επισκεφτεί και να επαναφέρει τον πίνακα στις αρχικές του ρυθμίσεις, θα πρέπει να

Read More »

Το λαμπακι “FIRE” (κόκκινο χρώμα) στο πληκτρολόγιο αναβοσβήνει γρήγορα

Το λαμπακι “FIRE” (κόκκινο χρώμα) στο πληκτρολόγιο αναβοσβήνει γρήγορα   Το λαμπάκι FIRE στο πληκτρολόγιο CADDX αναβοσβήνει για 2 λόγους : Αναβοσβήνει με συχνότητα : 2-3 φορές/δευτερόλεπτο: Ύποδηλώνει πρόβλημα κυκλώματος – πρέπει να γίνει έλεγχος από τεχνικό. Εαν ειναι μονιμα αναμμένο: πατήστε * 7 για RESET των πυρανιχνευτών

Read More »

Αναβει το σερβις (service) πορτοκαλί χρώμα

Αναβει το σερβις (service) πορτοκαλί χρώμα όταν υπάρχει πρόβλημα – προβλήματα σε συναγερμούς CADDX   ΒΗΜΑ 1 Πατήστε * 2 ενώ το σύστημα είναι αφοπλισμένο ΒΗΜΑ 2 σημειώστε ποιος ή ποιοι αριθμοί είνα αναμμένοι Πατήστε # Πατήστε * 2 και τον πρώτο αριθμό που έχετε σημειώσει, θα σας ανάψει άλλος αριθμός. Σημειώστε τον, πατήστε #

Read More »

Αναψε το λαμπάκι service σε πληκτρολογιο συναγερμού CADDX ;

Αναψε το λαμπάκι service σε πληκτρολογιο συναγερμού CADDX ; Εάν άναψε το λαμπάκι σερβις (service) στο πληκτρολογιο του συναγερμού σου πατήστε * 2 και διαβάστε παρακάτω την περιγραφή της βλάβης 1 = Γενικό πρόβλημα συστήματος 2 = Παραβίαση ζώνης 3 = Πεσμένη μπαταρία ζώνης (για ασύρματα συστήματα) 4 = Απώλεια επιτήρησης ζώνης 5 = Πρόβλημα ζώνης 6 = Πρόβλημα τηλεφώνου (γραμμής)

Read More »

Πως ελέγχω εάν ο συναγερμός μου είναι κλειδωμένος

Πως ελέγχω εάν ο συναγερμός μου είναι κλειδωμένος Ένώ ο συναγερμός είναι αφοπλισμένος : Πληκτρολογήστε * 8 9713 (εργοστασιακός κωδικός εγκαταστάτη) 0 (μηδέν) # ξανά 0 (μηδεν) #  Αν ακούσετε 3 μπιμ, τότε ο συναγερμός είναι κλειδωμένος. Πιέστε Exit Exit (2 φορές) για να επιστρέψετε στην κατάσταση αναμονής  

Read More »

Η προηγούμενη εταιρεία εγκατάστασης δεν μου δίνει τον κωδικό του συναγερμού μου.

Η προηγούμενη εταιρεία εγκατάστασης δεν μου δίνει τον κωδικό του συναγερμού μου. Έχει παρατηρηθεί αρκετές φορές, εταιρείες να μην ανακοινώνουν τον κωδικό εγκαταστάτη (προγραμματισμού) και τον κωδικό απομακρυσμένης πρόσβασης και έτσι να μην είναι δυνατή η μεταφορά του πελάτη σε άλλο κέντρο λήψης σημάτων.  Μπορούμε να επαναφέρουμε τους κωδικούς του συναγερμού σας στους εργοστασιακούς, στην

Read More »