Λίστα προβλημάτων σε συναγερμούς CADDX (επεξήγηση βλάβης σύμφωνα με το LED SERVICE)

– Εάν ανάψει το λαμπάκι Service στον πληκτρολόγιο του συναγερμού σου CADDX θα πρέπει να κάνεις τις παρακάτω ενέργειες ώστε να εντοπίσεις, που οφείλεται η βλάβη που έχει προκαλέσει την ένδειξη σέρβις.

Πάτησε αστεράκι (*) και τον αριθμό 2

Το πληκτρολόγιο θα ανάψει έναν ενδεικτικό αριθμό, που αντιστοιχεί στον παρακάτω πίνακα βλαβής. Αυτή είναι η κατηγορία βλάβης και φαίνεται στην παρακάτω λίστα.

πχ Εάν πατήσεις  * 2 και ανάψει το 1 = κωδικός σφάλματος 1 σημαίνει πως υπάρχει γενικό σφάλμα στον πίνακα, έτσι πιέζοντάς ΞΑΝΑ  τον αριθμό 1, το πληκτρολόγιο μας δείχνει την υποκατηγορία του σφάλματος 1

Εάν σε αυτή την φάση, ανάψει το 8 = Σημαίνει πρόβλημα γείωσης.

Πρόβλημα συστήματος: Πατήστε το πλήκτρο [1]. Τα αντίστοιχα ενδεικτικά των ζωνών θα ανάψουν δείχνοντας τα προβλήματα συστήματος που τυχόν υπάρχουν ως ακολούθως

(2) Πρόβλημα σειρήνας

(3) Παραβίαση κουτιού συστήματος

(4) Πρόβλημα τροφοδοσίας επέκτασης

(5) Πρόβλημα μπαταρίας επέκτασης

(6) Παραβίαση κουτιού επέκτασης

(7) Πρόβλημα επέκτασης

(8) Πρόβλημα γείωσης συστήματος

Προβλημα Προστασίας ζώνης

Χαμηλή μπαταρία ασύρματου περιφερειακού

Απώλεια ασύρματης ζώνης

Πρόβλημα ζώνης

Σφάλμα τηλεφωνικής γραμμής

Απωλεια επικοινωνιας

Απώλεια ώρας συστήματος