Archives: FAQs

Το λαμπακι “FIRE” (κόκκινο χρώμα) στο πληκτρολόγιο αναβοσβήνει γρήγορα

Το λαμπακι “FIRE” (κόκκινο χρώμα) στο πληκτρολόγιο αναβοσβήνει γρήγορα   Το λαμπάκι FIRE στο πληκτρολόγιο CADDX αναβοσβήνει για 2 λόγους : Αναβοσβήνει με συχνότητα : 2-3 φορές/δευτερόλεπτο: Ύποδηλώνει πρόβλημα κυκλώματος – πρέπει να γίνει έλεγχος από τεχνικό. Εαν ειναι μονιμα αναμμένο: πατήστε * 7 για RESET των πυρανιχνευτών

Read More »

Αναβει το σερβις (service) πορτοκαλί χρώμα

Αναβει το σερβις (service) πορτοκαλί χρώμα όταν υπάρχει πρόβλημα – προβλήματα σε συναγερμούς CADDX   ΒΗΜΑ 1 Πατήστε * 2 ενώ το σύστημα είναι αφοπλισμένο ΒΗΜΑ 2 σημειώστε ποιος ή ποιοι αριθμοί είνα αναμμένοι Πατήστε # Πατήστε * 2 και τον πρώτο αριθμό που έχετε σημειώσει, θα σας ανάψει άλλος αριθμός. Σημειώστε τον, πατήστε #

Read More »

προγραμματισμος NX7002N καρτας GSM για πίνακα CADDX

προγραμματισμος NX7002N καρτας GSM για πίνακα CADDX   Διαβάστε εδώ προγραμματισμό NX7002N από το πληκτρολόγιο Θα χρειαστείτε : Λογισμικό CADDX DL900. Επιπλέον : φύσα COM διασύνδεσης Από το λογισμικό DL900 1)   Expanders -> GSM (ανοίγουμε την καρτέλα) Destination (καρτέλα) -> report control 1 Destination (Επιλογή) -> Home text group 1 Report when -> Report always Απο κάτω

Read More »

Αναψε το λαμπάκι service σε πληκτρολογιο συναγερμού CADDX ;

Αναψε το λαμπάκι service σε πληκτρολογιο συναγερμού CADDX ; Εάν άναψε το λαμπάκι σερβις (service) στο πληκτρολογιο του συναγερμού σου πατήστε * 2 και διαβάστε παρακάτω την περιγραφή της βλάβης 1 = Γενικό πρόβλημα συστήματος 2 = Παραβίαση ζώνης 3 = Πεσμένη μπαταρία ζώνης (για ασύρματα συστήματα) 4 = Απώλεια επιτήρησης ζώνης 5 = Πρόβλημα ζώνης 6 = Πρόβλημα τηλεφώνου (γραμμής)

Read More »

Πως ελέγχω εάν ο συναγερμός μου είναι κλειδωμένος

Πως ελέγχω εάν ο συναγερμός μου είναι κλειδωμένος Ένώ ο συναγερμός είναι αφοπλισμένος : Πληκτρολογήστε * 8 9713 (εργοστασιακός κωδικός εγκαταστάτη) 0 (μηδέν) # ξανά 0 (μηδεν) #  Αν ακούσετε 3 μπιμ, τότε ο συναγερμός είναι κλειδωμένος. Πιέστε Exit Exit (2 φορές) για να επιστρέψετε στην κατάσταση αναμονής  

Read More »

Η προηγούμενη εταιρεία εγκατάστασης δεν μου δίνει τον κωδικό του συναγερμού μου.

Η προηγούμενη εταιρεία εγκατάστασης δεν μου δίνει τον κωδικό του συναγερμού μου. Έχει παρατηρηθεί αρκετές φορές, εταιρείες να μην ανακοινώνουν τον κωδικό εγκαταστάτη (προγραμματισμού) και τον κωδικό απομακρυσμένης πρόσβασης και έτσι να μην είναι δυνατή η μεταφορά του πελάτη σε άλλο κέντρο λήψης σημάτων.  Μπορούμε να επαναφέρουμε τους κωδικούς του συναγερμού σας στους εργοστασιακούς, στην

Read More »

Εάν πέσει η σύνδεση μου, θα συνεχίσω να λαμβάνω PUSH NOTIFICATIONS ;

Εάν πέσει η σύνδεση μου, θα συνεχίσω να λαμβάνω PUSH NOTIFICATIONS ; Εαν θέλετε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις του συναγερμου σας στο κινητό σας, ακόμα και εάν η σύνδεση στον χώρο έχει “πέσει” υπάρχει λύση. Με την εγκατάσταση 3G ROUTER μπορείτε να λαμβάνετε κανονικά τις ειδοποιήσεις σας ακόμα και εάν η επίγεια γραμμή “πέσει”

Read More »

επισκευη καλωδιωσης συναγερμου

επισκευή καλωδίωσης συναγερμού Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την καλωδίωση του συναγερμού σας, αναλαμβάνουμε την αντικατάσταση ή την επισκευή μέρους της καλωδίωσης με γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας 12 έτη. Χρησιμοποιούμε ΜΟΝΟ άριστης ποιότητας, ΑΓΓΛΙΚΑ καλώδια επικασσιτερωμένα, υψηλής διατομής σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή και όλες οι ενώσεις των καλωδίων πραγματοποιούνται με ειδική κόλληση,

Read More »

Πως μπορώ να δω ποιο μοντέλο συναγερμού caddx διαθέτω ;

Πως μπορώ να δω ποιο μοντέλο συναγερμού caddx διαθέτω ; Στην σελίδα αυτή σας βοηθάμε να αναγνωρίσετε το μοντέλο συναγερμού σας CADDX ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ CADDX – ΒΡΕΣ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΟΥ Το ακριβές μοντέλο αναφέρεται σε λευκη ετικετα, εντός της κεντρικής μονάδας, πάνω στην κεντρική πλακέτα του συναγερμού. Εάν έχεις ένα από τα παρακάτω πληκτρολόγια,

Read More »
Item added to cart.
0 items - 0,00